داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

خط بطلان رسول خطیبی روی شایعه جدایی دژاگه و شجاعی

  • کد خبر: ۶۱۵۷۶
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
خط بطلان رسول خطیبی روی شایعه جدایی دژاگه و شجاعی
درحالی که گفته می‌شد دژاگه به باشگاه استقلال نزدیک شد و از سویی برخی منابع خبری نیز از به وجود آمدن اختلاف میان رسول خطیبی و دو ستاره این باشگاه (دژاگه و شجاعی) پرده برداشته بودند، اما صحبت‌های خطیبی خط بطلان کشید روی تمام شایعات.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، رسول خطیبی در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد و چرا باید در مقطع حساسی کنونی، چنین شایعات بی‌پایه و اساسی در مورد کاپیتان‌های تیم مطرح شود.

وی افزود: یک سری از افراد با اظهارنظر‌ها و کار‌های خود به دنبال این بودند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در مقابل من قرار بدهند، اما این دو نفر بازیکنانی حرفه‌ای هستند و از این شایعات تأثیر نمی‌گیرند. با وجود شیطنت‌های انجام شده از سوی برخی افراد، تمامی مسایل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده و شجاعی و دژاگه الان در تمرین تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آن‌ها خنده‌دار است. این دو بازیکن بار‌ها در حساس‌ترین مقاطع ممکن به تراکتور کمک کرده‌اند.

خطیبی یادآور شد: تیم ما امسال باید در سه جبهه به میدان برود و به تک‌تک بازیکنان مهم خود نیاز دارد و من هم حساب ویژه‌ای روی شجاعی و دژاگه بازکرده‌ام. تراکتور خانه آنهاست و خودشان هم دوست دارند که برای این تیم به میدان بروند.

رسول خطیبی تصریح کرد: همانطور که در مصاحبه قبلی تاکید کردم، تصمیم گیرنده نهایی درخصوص مسایل فنی تیم خودم هستم و به هیچ کس اجازه دخالت نمی‌دهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->